اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۹۴۰۶

بازیکنان فقط هدف‌شان صعود به لیگ برتر است

بازیکنان فقط هدف‌شان صعود به لیگ برتر است
مربی باشگاه قشقایی شیراز گفت: بازیکنان فقط هدف‌شان صعود به لیگ برتر است و اصلا به دنبال اهداف مالی نیستند.
۰۳:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷
وانانیوز|

مهدی فروردین در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گفت: بعد از رفتن طالبی سرمربی تیم به دلیل مشکلاتی که برایش در مراجع قضایی به وجود آمده بود مدیریت باشگاه از من درخواست کرد که تا زمان برگشت وی مسئولیت فنی تیم را بر عهده بگیرم.

وی در ادامه گفت: در حال حاظر سه بازی است که من روی نیمکت قشقایی حضور دارم البته در بدو  ورودم به باشگاه  مشکلات  اقتصادی زیادی وجود داشت و بازیکنان این  تیم به دلیل  رفتن سرمربی خود در شرایط روحی مناسبی قرار نداشتند و من از آنها خواستم که تمام سعی تلاش خود را  جهت موفقیت تا زمان برگشت طالبی انجام دهند.در جلسه ای که بامدیریت باشگاه قشقایی داشتم از من خواستند که فقط یک هدف خاص را که همان صعود به لیگ برتر کشور است را دنبال کنم.

 مربی قشقایی شیراز گفت: خدا را شکر در این سه بازی که روی نیمکت قشقایی  حضور داشتم کادر فنی تیم بازیکنانم به خوبی موقعیت و مشکلاتی که در باشگاه وجود داشت را درک کردند و تا به امروز از سه بازی برگزار شده توانستیم دو تساوی در مقابل تیم‌های بادران و گل‌گهر و یک پیروزی مقابل اکسین البرز به دست آوریم که هر 3 تیم از مدعیان فصل به حساب می آیند.

وی همچنین در  رابطه با بازی این هفته  مقابل اکسین البرز گفت: بازی مقابل اکسین البرز یک بازی سخت و پربرخوردی بود.در این بازی هم مثل دو بازی‌های قبل بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و  خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز حساس را از تیم خوب و پرمهره اکسین البرز به دست آوریم.

وی در پایان گفت: تیم قشقایی تیمی جوان و دونده است و بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برخوردارند و در این سه بازی که من این بازیکنان را شناخته‌ام آنها فقط به دنبال اهداف خود که همان صعود به لیگ برتر است را دنبال می کنند و  این بازیکنان اصلا به دنبال اهداف مالی نیستند. گرچه آنها هم برای زندگی به پول و امکانات نیاز دارند. اما آنها از انگیزه بالایی برخوردار هستند امیدوارم مسئولان ورزشی فارس به این تیم جوان و با انگیزه نگاه ویژه ای داشته باشند. من مطمئنم اگر به این تیم نگاهی داشته باشند قطعا جوانان قشقایی در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین